شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی می اردر

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی می اردر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی می اردر و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی می اردر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی می اردر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی می اردر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.قوانین مربوط به برگشت دستگاه کارتخوان در صورتی که خریدار به دلایلی به غیر از معیوب بودن دستگاه کارتخوان،اقدام به لغو سفارش نماید به علت اینکه هر دستگاه کارتخوان به نام یک شخص ثبت نام وفعال میشود و درصورت تغییر کاربری نیاز به خام کردن مجدد و هزینه 200 تا 400 هزارتومن دارد.بنابراین مبلغ خام کردن دستگاه از مبلغ سفارش کسر و مابقی مبلغ بعد از رسیدن دستگاه کارتخوان به می اردر و درصورت تایید فنی به خریدار مرجوع میشود ثبت،پردازش وارسال سفارشات در روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. 

_فروشگاه می اردر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

_همواره رساندن کالا ها به دست مشتریان در اسرع وقت وبا بهترین بسته بندی سرلوحه کار مجموعه می اردر است،درصورت درخواست کاربر تمامی مرسوله های ارسالی بیمه میشوند.درغیر این صورت کالا باید مقابل دید مامور پستی یا مامور تحویل دهنده تیپاکس، چاپار بازگشایی شود ودرصورت شکستگی از دریافت مرسوله خوددرای بفرماید

بند 1

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه می اردر، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه می اوردر محفوظ است. فروشگاه می اردر در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت

بند 2

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد

بند 3

ضوابط و شرایط فروش گوشی های موبایل لطفا به محض دریافت گوشی موبایل نسبت به حفظ و نگهداری کد فعالسازی و همچنین استفاده فوری از کد مربوطه جهت فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی خریداری شده به نام خود اقدام فرمایید تا از ایجاد مشکلات رجیستری و فعالسازی گوشی خریداری شده جلوگیری شود

بند 4

 لطفا به محض دریافت گوشی موبایل نسبت به حفظ و نگهداری کد فعالسازی و همچنین استفاده فوری از کد مربوطه جهت فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی خریداری شده به نام خود اقدام فرمایید تا از ایجاد مشکلات رجیستری و فعالسازی گوشی خریداری شده جلوگیری شود

بند 5

درمورد گوشی های گارانتی دار با توجه به اینکه فرآیند رجیستری و صدور کد فعالسازی توسط شرکت واردکننده یا گارانتی کننده صورت می پذیرد می اوردر هیچ نقشی در این فرایند ندارد و درنتیجه ، رفع مشکلات ناشی از طرح رجیستری و کد فعالسازی مربوطه به عهده شرکت واردکننده یا گارانتی کننده می باشد

بند 6

درمورد گوشی وکارتخوان های دارای مهلت تست 7 روزه، ضروری است فرایند فعالسازی (انتقال مالکیت) گوشی موبایل توسط مشتری و حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا توسط خریدار و با استفاده از کد فعالسازی شش رقمی همراه گوشی صورت پذیرد.طی این دوره 7 روزه رفع هرگونه مشکل رجیستری و کدفعالسازی (فقط درصورت عدم انتقال مالکیت اشتباه ، استفاده ناصحیح از کدفعالسازی توسط مشتری) بر عهده می اردر میباشد.درصورت استفاده ناصحیح از کدفعالسازی (برای مثال انتقال مالکیت گوشی به شماره اشتباه توسط مشتری یا عدم استفاده از کد فعالسازی) طی این دوره 7 روزه بروز هرگونه مشکل رجیستری یا فعالسازی و انتقال مالکیت بر عهده خریدار میباشد

بند 7

با توجه به مسائل و قوانین طرح رجیستری و طرح افق در رابطه با انتقال مالکیت و صدور صورتحساب فروش ، خواهشمند است نسبت به ورود صحیح اطلاعات حساب کاربری خود شامل نام, نام خانوادگی و کدملی صحیح, دقت کافی مبذول فرمایید چرا که امکان اصلاح اطلاعات شخص خریدار کالا وجود ندارد و اطلاعات ثبت شده در حساب کاربری به عنوان اطلاعات شخص خریدار نهایی شناخته می گردد.در نتیجه مسئولیت کامل بروز هر گونه مشکل در امور پیگیری سفارش و دریافت بسته ها ، انتقال مالکیت ، صدور صورتحساب فروش و طرح افق ناشی از ورود اطلاعات غیر صحیح توسط مشتری ، بر عهده شخص مشتری میباشد و امکان هر گونه پیگیری جهت رفع مشکلات مربوطه برای می اردر وجود ندارد .در صورت نیاز قبل از ثبت اولین سفارش امکان اصلاح اطلاعات حساب کاربری از طریق تماس با می اردر وجود دارد.ضمانت سلامت سخت افزاری هفت روز مهلت تست سلامت (سخت افزاری) شامل کالاهای گارانتی دار(شرکتی) نمیباشد. در مورد این کالاها اقدامات مربوطه باید از طریق شرکت گارانتی کننده صورت گرفته و می اردر در این روند نقشی ندارد.

قوانین استراد کالا-1

استرداد کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که به کالا و تمامی لوازم همراه کالا آسیبی وارد نشده باشد. بعبارت دیگر در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد. همچنین مسوولیت ارسال کالا و رساندن کالا بصورت صحیح و سالم بدست می اوردر بر عهده مشتری میباشد که از هر طریقی که میداند کالا را با شرایط فوق و صحیح و سالم بدست می اوردر برساند. لذا پیشنهاد میشود کالا بیمه گردد

قوانین استرداد کالا-2

خریدار در صورت نیاز به استرداد کالا به هر دلیل،(درصورتی که بسته بندی محصول باز نشده باشد) خریدار ابتدا مراتب را با بخش فنی می اردر مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد.کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه تجهیزات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز و فقط به آدرس مورد نظر بخش فنی ارسال می دارد. در صورت ارسال ناقص لوازم، تجهیزات و مدارک کالا و بخصوص فاکتور فروش و یا آسیب به کالا و لوازم همراه آن، امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.

قوانین استرداد کالا-3

لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی ثانویه می اردر (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید؛ مسئولیت هر گونه آسیب به کالا در فرآیند بازگشت به عهده مشتری می باشد.

قوانین استرداد کالا-4

در صورت کنسلی سفارش توسط خریدار، اگر در روزی که کالا به دست می اردر میرسد قیمت کالا کاهش یافته باشد، فقط وجه معادل قیمت کاهش یافته منهای هزینه های پست به خریدار مسترد می گردد. (کالاهایی که در مهلت تست به دلیل نقص مرجوع می شوند شامل این تبصر نمی گردند.)

قوانین گارانتی شرکتی

تبصره : قابل ذکر است محصولاتی که با گارانتی رسمی عرضه می‌شود شامل هفت روز مهلت تست و استرداد نمی‌گردد.

خرید توسط همکاران

با توجه به اینکه اولویت می اردر عرضه محصول به مصرف کننده نهایی می باشد. لذا در صورت خرید کالا بصورت عمده یا توسط همکاران و عدم امکان تحویل کالا (با توجه به سفارشات مربوط به مصرف کننده نهایی)، می اردر حق دارد بخشی یا کل سفارش مربوط به خریداران عمده و همکاران را کنسل و وجه دریافتی را مسترد نماید،این موضوع حتی در صورت پرداخت وجه و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه حقی برای سفارش دهنده ایجاد نمی کند.

.شرایط و روش‌های پرداخت در سایت می اردر

ثبت سفارش و پرداخت در وب سایت می اردر به صورت آنلاین و از طریق درگاه های مستقیم داخل سایت یا ازطریق کارت به کارت انجام میشود،همچنین امکان ثبت سفارش در واتس آپ یا دیگر پیام رسان های داخلی وخارجی نیز وجود دارد